Remarketing Campagne

Je bezoeker, eventuele conversie, vanuit een andere campagne is niet altijd direct koper. Je bezoeker ondergaat een reis alvorens zij in actie komen. Zoals we weten oriënteren we eerst, dan gaan we het overwegen. Zijn we “uitgetwijfeld” en “uitvergeleken”, dan maken we de beslissing. Wil jij deze bezoeker die pas één keertje is komen kijken op jouw website verliezen? Nee, daarvoor kun je remarketing toepassen, volg je bezoeker en zorg dat je zichtbaar blijft. Dit kan door middel van Facebook Ads, Google Display, Banners (zoals skyscrapers) op verschillende platformen zoals marktplaats.nl, nu.nl, blogwebsites en noem maar op.

Het tarief is om: op te starten, de advertentie in te richten in het platform waar we mee aan de slag gaan én het opmaken van een doeltreffende advertentie of banner. Wellicht is een combinatie nodig en zal er een nacalculatie volgen van de uitbreiding voor andere zichtbaarheidscampagnes.

Wat is de periode en welke methode gebruiken wij:

  • Facebook Remarketing: Budget is afhankelijk van aantal bezoekers;
  • Google Display: Budget is afhankelijk van aantal bezoekers;
  • Banners op platformen: Minimaal budget van €200 ex. BTW per maand