Wat een geweldige mogelijkheid: Al onze online activiteiten kunnen we nu meten en begrijpen. Maar weet je welke aspecten van deze metingen van belang zijn en hoe je ze strategisch kunt gebruiken om de gewenste resultaten te behalen? Wij bieden inzichten om dieper te graven en de schijnbaar betekenisloze cijfers om te zetten in bruikbare richtlijnen.
Je hebt vast een doel voor ogen voor je bedrijf. Laten we dat als uitgangspunt nemen voor je marketingstrategie. Richt je op specifieke doelgroepen in plaats van iedereen te willen bereiken. Gebruik je kennis van eerdere marketinginspanningen. Door de cijfers te analyseren, kun je bepalen welk marketingmiddel het meest effectief is en de hoogste conversie oplevert. Bepaal je verkoopresultaten, van lead tot klant. Bereken hoeveel leads je nodig hebt en hoeveel potentiƫle klanten je moet benaderen via het meest effectieve marketingkanaal om je doelen te bereiken. Met deze analyses kunnen we realistische cijfers vaststellen en samen het benodigde marketingbudget bepalen om je doelen te bereiken.
Misschien heb je al jarenlang gegevens en inzichten verzameld, maar twijfel je nu over de beste aanpak. Misschien lijkt alle informatie te complex om een logische strategie uit te destilleren. Wat zouden wij adviseren? Maak een afspraak en we bespreken graag hoe je de juiste gegevens op de juiste manier kunt benutten om je doelen te bereiken.
Neem nu contact met ons op.